מהו מודל ההשקעות של קבוצת בסדנו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
המודל העסקי של קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו הוקמה ב-2011, והיא נחשבת לבית ההשקעות הידוע והמוביל בקרב הקהל האורתודוכסי בארץ. הצוות, ציבור המשקיעים, ההצלחות שהשיגה הקבוצה והערכים שלפיהם היא פועלת, כולם מאפיינים את פעילות הקבוצה. כמו כן, מודל ההשקעות של הקבוצה מעניין בפני עצמו. הנה כמה מעיקריו:

  1. אנו משקיעים בתחומים רווחייםקבוצת בסדנו בראשות הרב אליעזר גרוס, הייתה מבין הגופים הראשונים שהציעה לציבור להשקיע בטכנולוגיות מתקדמות ובסטארטאפים. השילוב של הניסיון העסקי מעבר לים, יחד עם פוטניציאל הרווחים המשמעותי, מאפשרים למשקיעים להגיע להכנסה משמעותית, גם אם השקיעו בסכום ראשוני שאינו גבוה.
  2. אנו מפזרים את הסיכונים – מודל ההשקעה שלנו (MCF) מעניק ליזמים ולמשקיעים שלנו ביטחון שמעלה את הסיכוי להשאת תשואה. באופן הזה, גם אם בהשקעות מסוימות אין התקדמות כמצופה, ההשקעות המוצלחות יותר ישמרו על השקעה יציבה ויאפשרו להביא לרווח כולל גדול יותר.
  3. ארביטראז' – ניצול הפער במחיר נכס בשווקים שונים כדי להשיא רווח. בסדנו פועלת בישראל ובארצות הברית, ובשל הפער הקיים בעלויות התפעול של חברות, מוצאת הקבוצה אפשרויות השקעה במחיר שאינו גבוה ובכך מנצלת את הפער.
  4. אנו מקדמים שת"פים ועסקים בארצות הברית – הקבוצה משתפת פעולה עם ברוקרים, בנקים וגופים אחרים ופועלת בתור הגוף הקדמי למען חברות הפורטפוליו שלה באמריקה, דרך BSEED, חברת הבת שלה.
  5. אנו פועלים עם צוות מנצח – הצוות שלנו כולל מומחי פיננסים, מומחים עסקיים וטכנולוגיים, שמובילים כל השקעה לפוטנציאל רווח מקסימלי.
נגישות