הכירו את פלטפורמת Investination

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
קבוצת בסדנו - investination

אחת הפלטפורמות של קבוצת בסדנו היא Investination: הפלטפורמה מהווה חיבור בין חברות הזנק שרוצות לגייס כספים לפעילותן לבין משקיעים שמחפשים הזדמנויות השקעה בחברות אלה. אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת בסדנו, מסביר כי מי שנרשם במערכת Investination, נחשף לחומרים רבים ומידע על הזדמנויות ההשקעה בחברות. המידע המקיף מוצג למשקיע הפוטנציאלי במגוון אופנים: סרטונים, מצגת, סיכום מנהלים וכיו"ב, כך שכל משקיע יכול לקבל החלטה מושכלת עם מידע רב המונח לפניו.

הפלטפורמה מפעילה שני ערוצי תוכן, המכילים פוסטים, רשימות תפוצה, וובינרים, כתבות ועוד – כדי למשוך עוד ועוד משקיעים פוטנציאליים בחברות הסטארט-אפ.

צוות מנצח וקשרים ברחבי העולם

מי שמנהל את פלטפורמת Investination הם יזמים בעלי רזומה עתיר ניסיון בהשקעות. בצוות מצויים יזמים, מנהלי חברות, מנכ"לים לשעבר ומשקיעים בעלי ניסיון. כל אחד מנוסה מאוד באיתור השקעות פוטנציאליות בתחילת הדרך.

יש להוסיף לכך את רשת הקשרים הענפה של אנשי בסדנו שמסייעת להגשים את ייעוד הפלטפורמה, מסביר אליעזר גרוס. כך, אנו הראשונים שמאתרים סטארטאפים בעלי פוטנציאל גבוה בשלב מוקדם. ל-Investination יכולת להיחשף ואף להיכנס להזדמנויות השקעה בשלב מוקדם יחסית למשקיעים אחרים בתחום ההייטק, כאשר מחיר הכניסה נמוך.

כך זה עובד

כל משקיע שמעוניין להצטרף למערכת, יעבור רישום זריז והצהרה שהוא משקיע מוסמך. מכאן ואילך הוא יקבל גישה למידע הרב על החברות הפוטנציאליות להשקעה. מכאן המשקיע יכול לבחור אם להשקיע. אם בחר להשקיע וסיפק את החומרים הדרושים, הוא יקבל עדכונים רציפי על החברה וביצועיה, תוך גישה למידע באזור האישי בפלטפורמה.

נגישות